Kuiskaa kovempaa
Sivut
(Siirry kohteeseen…)
Etusivu
Tähän mennessä
Kierrot
▼
perjantai 20. syyskuuta 2013
Kohti seuraavaa
Öisin särkee selkää. Tiputteluvuotoa.
Kp1 odotettavissa viimeistään huomenna.
Femarit edelleen apteekissa.
Pian alkaa taas kova jännittäminen.
1 kommentti:
Helmi
21. syyskuuta 2013 klo 0.52
No höh. Uutta putkeen vaan ;)
Vastaa
Poista
Vastaukset
Vastaa
Lisää kommentti
Lataa lisää...
‹
›
Etusivu
Näytä internetversio
No höh. Uutta putkeen vaan ;)
VastaaPoista