Sivut

maanantai 24. syyskuuta 2012

Uusi ihminen

Eilisiltana sukuun syntyi ensimmäinen tyttölapsi kahteenkymmeneenkolmeen vuoteen.
Vanhimmasta äidinpuoleisesta serkustani tuli isä.

Päälimmäinen tunne tiedon saatuani oli onni pienestä tytöstä, mutta pian tuli kateus;
Koska on minun vuoroni?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti