Kuiskaa kovempaa
Sivut
(Siirry kohteeseen…)
Etusivu
Tähän mennessä
Kierrot
▼
tiistai 1. tammikuuta 2013
Sinne meni
Tämä oli hyvä päivä.
Kunnes vilkaisin lukio-aikaisen minua kaksi viikkoa vanhemman kaverini blogia.
Raskaana. Taas. Kolmas lapsi.
Haluaisin itkeä, mutta kyyneleet eivät tule.
1 kommentti:
Cii
2. tammikuuta 2013 klo 20.19
<3 :(
Vastaa
Poista
Vastaukset
Vastaa
Lisää kommentti
Lataa lisää...
‹
›
Etusivu
Näytä internetversio
<3 :(
VastaaPoista